Bagaimana saya berkenalan dengan jual beli emas

kisahnye..bermula masa cuti sekolah aritu..saya terbaca iklan seminar tentang emas dalam paper harian metro.masa tu dah dekat-dekat nak datang ke pahang.sekolah dah nak buka...
seminar tu bertempat di Grand Riverview Hotel,Kota Bharu,26.12.2009..lama jgk saya fikir nak ikut @ x seminar ni...peluang ni...nak jugak tau tentang pasaran emas ni..bincang punya bincang dengan isteri..maka saya pun call nombor telefon yang diberikan untuk boking tempat duduk..p sorang je..nak bawak isteri,pikir anak pulak..susah nanti kalu anak nak tiduu ialah ..jadi p je sorang.masa tu kat umh mertua di pasir puteh..jauh sikit pn xpe..asalkan dapat ilmu ttg emas tu...
bertolak dari umh kol 6.30ptg..tambah tolak sempat la solat maghib then..terus join seminar..
bermula dari situlah saya menyedari bidang ini merupakan peluang yang baik bagi saya..pelbagai info ttg emas saya perolehi..oh ye..lupa nk cite,penceramah malam tu En Syukor...mmg mantaplah..sempat lak tu bergambar nga dia...
untuk pengetahuan semua En Shukor ini adalah bin Hashim ini adalah execitive Head of Research di Publicgold.

Tiada ulasan: